måndag 23 april 2018

Inne en kort stund ...

Vilar mitt i såandet ...
 

Hej igen
Måndagkväll och jag pysslar för fullt, jag och tonåringen myste en liiiiiten stund i växthuset och pratade lite. Inga längre stunder. Fick lite hjälp och sen försvann han in för att spela med kompisar.
Jag tog lite bilder OCH lite bilder från helgen så varsågoda:


g
Mina uteodlingar, bara sparrisen
som börjat titta fram. Så spännande.

                               
Mina frösådder

Min lilla gurkplanta
Min stora gurkplanta.
Det var allt för ikväll. Sov gott på er när ni än lägger er. Jag tänker pyssla i trädgården tills det blir mörkt. Idag köpte jag snigelfritt ifall de små rackarna dyker upp..  eller det är ingen tvekan om för tyvärr kommer de läskiga krypen att dyka upp!! Bläää för dem.
Kram på er
/Mari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar