onsdag 8 augusti 2012

Glömde min soffa ...


Oj, min soffa som jag fick i födelsedagspresent av min syster kom inte med på bild. Den är grundad och nu väntar jag bara på att vädret ska bli finare så jag kan måla den vit.
Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar